piątek, 28 lipca 2017

SMAKI REGIONÓW/ CEVICHE

google.pl

Ceviche- sałatka z owocami morza, a przede wszystkim z surową, marynowaną w sokach cytrusów rybą (sokach cytryny/limonki/pomarańczy), która wywodzi się z Ameryki Południowej. Podobnie jak w przypadku ajwaru można do niej dodawać ulubione dodatki: przyprawy (np. chili), warzyw (np. cebulę), owoce. Ceviche przygotowuje się naprawdę szybko i prosto, ponieważ rybę gotuje się na zimno w cytrusowym soku.

Jeżeli chcecie poznać zasady przygotowania ceviche, to informacje znajdziecie na alemeksyk.

/ http://www.alemeksyk.eu/blog/item/560-8-zasad-jak-przygotowac-idealne-ceviche.html

34 komentarze:

  1. Ooo - super!
    Ja z chęcią bym się skusiła na tę sałatkę.
    Zwłaszcza, że nigdy jej nie jadłam.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niedawno po raz pierwszy próbowałam owoców morza. Nie są złe, ale namiętnie się nimi zajadać nie będę. :D Rybę lubię. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O tym jeszcze nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. A może zamiast "węgierskiej" przeczytałaś "wegańskiej"? xD

      Usuń
  5. Podoba mi się nazwa tej sałatki ;) Nie wiem czy kiedykolwiek przełamię się do zjedzenia surowych marynowanych ryb.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna jest ta sałatka ceviche.

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jej nie jadłam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam mi sie wszystko podoba i przyciaga <3

    Zapraszam ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sałatka to zdecydowanie coś dla mnie :) Uwielbiam sałatki, owoce morza, ryby... koniecznie muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety, ale owoce morza w jakiejkolwiek postaci nie przemawiają do mnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do zjedzenia surowej ryby chyba nieprędko się przekonam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy tego nie jadłam, ale gdybym była w Meksyku, to bym na pewno spróbowała :D Albo w świetnej, meksykańskiej restauracji w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj nie, zdecydowanie nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ceviche nigdy nie jadłam, ale uwielbiam surową rybę w ziołach skropione sokiem z cytryny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba bym nie spróbowała ta ryba mnie odstrasza ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jadłam i pewnie już nie zjem - wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie do zrobienia! Moje smaki! ;) pozdrawiam 💜

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, coś dla mnie :) Ostatnio mam jakąś obsesję na punkcie ryb :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze nie miałam okazji spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ogromna fanka ceviche! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiele razy widziałyśmy ceviche w programach kulinarnych i zawsze chciałyśmy tego spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jadłam jeszcze tej sałatki, ale będę musiała spróbować bo wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ceviche i miałam okazję je robi już parę razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. O jejku! Ta sałatka to coś totalnie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń