poniedziałek, 5 czerwca 2017

HALLOUMI, CZYLI JAK POŁAMAĆ SOBIE JĘZYK NA SERZE


Halloumi to solankowy, półtwardy ser pochodzący z Grecji. Wytwarzany jest z surowego mleka owczego i koziego, czasami z dodatkiem krowiego. Halloumi jest mleczny, słodki z delikatną słoną nutą. Sprawdza się jako dodatek do potraw, grillowany, smażony albo świeży. 

Informacja z pierwszej ręki: halloumi wchodzi na stałe do asortymentu Lidla!

Jedliście kiedyś halloumi?


/ https://www.seromaniacy.pl/seropedia/ser,Halloumi
photos: google.pl

10 komentarzy:

  1. Jeśli będzie w Lidlu to kiedyś wreszcie spróbujemy tego sera! Wiele razy widziałyśmy go na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam jeszcze.
    Wiadomo, jest to teraz bardzo popularny przysmak! Ach, podobno pyszny.
    Wzięłabym się czym prędzej do degustacji :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam nigdy o nim. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba go jadłam na grillu :D ale nie wiem czy to był ten sam :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle razy o nim słyszałam, a jeszcze nigdy go nie kupiłam. Czas to zmienić! Nie wiedziałam, że jest półtwardy, myślałam, że jest mięciutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno kupie jesli znajde! Uwielbiam smakować nowe jedzonko! Dziekuje za takie informacje! Buziaki

    Caiawichowska


    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za tym serem, ale może jak jeszcze raz spróbuję, to polubię, kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam to kiedyś i jest całkiem, całkiem. Nawet smaczne i da się zjeść :D

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jadłem jeszcze tego sera ;) Bardzo lubię sery, szczególnie mozzarellę i fetę ;)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń